Informatie


Algemeen:


Het bestuur van De Buurt bestaat uit:


- Mevr. J. de Jong: Voorzitter
- Vacant: Secretaris
- Vacant: Algemeen Adjunct
- Mevr. S. Schutte: Penningmeester
- Mevr. D. Ekkel-Botter: Bestuurslid

- Incassant is Dhr. G. Aalderink (geen bestuursfunktie)


Eén keer per jaar, meestal in april, is er een ledenvergadering. De exacte datum wordt via een nieuwsbericht op Westerhaar Digitaal en een mededeling op de streekomroep Delta TV vooraf bekend gemaakt.


De automatische incasso van het buurtgeld vindt elk jaar plaats omstreeks 24 mei.


Om zaken als aanspakelijkheid en rechtszekerheid goed geregeld te hebben voor zowel het bestuur als de leden, is de buurtvereniging ingeschreven bij de Kamer van Koophandel Oost Nederland. Het inschrijfnummer is:08098414



Voor de leden:


Voor een juiste afhandeling van de automatische incasso's en het uitbetalen bij een sterfgeval, is het erg belangrijk dat de incasseerder over uw juiste gegevens beschikt.


Om te voorkomen dat er bij u bijvoorbeeld dubbel geïncasseerd wordt of er geen uitbetaling plaats vindt wanneer u te maken krijgt met een sterfgeval, is het belangrijk dat u wijzigingen met betrekking tot uw adres, uw bankrekeningnummer en uw gezinssituatie (huwelijk, scheiding, inwoning van of bij ouders enz.) zo snel mogelijk door geeft.

 

U kunt hiervoor contact opnemen met een van de bestuursleden, of dit via e-mail doorgeven. Klik hiervoor op "Contact" aan de linkerzijde.